چهار “چ” تولید محتوا در سایت و اینستاگرام

تولید محتوا در اینستاگرام آموزش پیام ایران تقی پوررضا

وقتی شما به عنوان یک کسب و کار وارد فضای مجازی میشید (سایت، اینستاگرام و…) باید بدونید که کجا هستین و هدف چیه و برای رسیدن به این هدف چه مسیری باید طی کنید.

در ابتدای کار باید به چهار سوال زیر بدرستی پاسخ بدین تا بر اساس اون پاسخ ها بهترین استراتژی برای فروش انتخاب کنید.

“چ” اول: چرا؟ چرا وارد دنیای سایت و یا اینستاگرام شدین؟

درواقع باید از ابتدا با خود روراست باشید و اعلام کنید هدف از ورود شما به دنیای مجازی چیه؟ برندسازی شخصی؟ برندسازی سازمانی؟ فروش؟ و…

“چ” دوم: چه؟ چه کاری میخواهید انجام بدین؟

باید بدونید دقیقا چه کاری و یا محصولی میخواید ارائه بدین و از پراکنده کار کردن اجتناب کنید. دقیقا چه کاری میخواید انجام بدین؟

“چ” سوم: چه کسی؟ به چه کسی قصد فروش و یا ارائه خدمات دارید؟

بازار هدف شما از ابتدا باید مشخص و براساس بازار هدف محتوا باید تولید شود. محتوای شما برای چه سنی است؟ برای چه جنسینتی محصول و یا خدمات ارائه میدهید؟ چه افرادی شامل بازار هدف شما نمیشوند؟

“چ” چهارم: چطور؟ چطور میخوای بفروشین؟

چطور میخواهید محصول شما به دست مخاطب برسد؟ قصد فروش آنلاین محصول خود را دارید؟ میخواهید محصول یا خدمات شما حضوری خرید شود؟ تمایل دارید دوره های آموزشی آنلاین برگزار کنید؟ یا بصورت آفلاین و فروش پکیج؟

 

این چهار سوال بسیار میتواند به شما در شناخت محتوای درست و تولید محتوای با کیفیت کمک کند.

آموزشاینستاگرامسایت

به کی بفروشیم؟تولید محتواچرا اینستاگرام؟چطور محتوا تولید کنیمقوانین فروش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *